אלוף אירופה לשנת 2019

קספר פיליפיאק מפולין הוא אלוף אירופה לשנת 2019.

פיליפיאק (23) היה בגיל 15 השחקן הצעיר ביותר בסבב המקצועני. מאז הוא איבד את מקומו בסבב, אך הניצחון היום יעניק לו כרטיס לשנתיים לבמה המרכזית של הסנוקר העולמי.

הקרב מול דייויד לילי מאנגליה לא היה קל, ונראה היה שדייויד בדרך לעשות מהפך כאשר צמצם את התוצאה ואף היה קרוב לנצח.

המשחקון הראשון היה כולו של קספר שלוח התוצאות מראה 73-5, במשחקון השני קספר מצליח לברוח לדייויד ולוח התוצאה מראה כבר 2-0. האם אנחנו בדרך לתבוסה? כנראה שלא, ודייויד לילי מצליח לצמצם את התוצאה ל 2-1. נראה שהאופי החזק של קספר והקור רוח עוזרים במשחק הסנוקר, ולוח התוצאות מראה כבר 3-1.

דייויד לילי מצליח לעשות מהפך כאשר הוא לוקח את שתי המשחקונים הבאים ומצמצם את התוצאה ל- 3-3. במשחקון השמיני לוח התוצאות מראה 4-3 לדייויד.. אך במשחקון הבא המאזן משתנה ויש לנו כבר תוצאה שונה על לוח התוצאות 4-4.

קיבלנו גמר בדיוק כפי שכתוב בספרים והמשחקון התשיעי הוא שיכריע. ברייק של 51 מצידו של דייויד והיה נראה כי הגביע בידו, אך האופי המיוחד של קספר עוזר לו והוא מצליח לצמצם את התוצאה ועולה ליתרון של 75 ואף לנצח את התחרות.

אליפות אירופה הגיעה לסיומה, יש לנו זוכה מפולין וכאן אצלנו בישראל בעיר אילת. מדובר על אחת התחרויות הכי מתוקשרות כאשר 40 מדינות נוחתות כאן ומביאות את מיטב שחקני הסנוקר. 

ברכות לזוכה/זוכים ותודה לשחקנים. 

ספרו לחברים