שם חדש הולך להיות מוטבע על גביע המאסטרס על שמו פול האנטר מי זה יהיה? מארק אלן או קירן ווילסון.

שם חדש הולך להיות מוטבע על גביע המאסטרס על שמו של פול האנטר מי זה יהיה? מארק אלן או קירן ווילסון.

הצמד, שכל אחד מהם כוכב בפני עצמו, יצא מהמפגשים של חצי הגמר ביום שבת בניגוד למצופה עם יד על העליונה.

אלן, שהיה מרשים שניצח את רוני אוסליבן בתוצאה 6-1, עבר לשלב הבא שם פגש את ג'ון היגינס והצליח לקחת את המשחק ולעבור לגמר. אלן, שרוצה להמשיך את שושלת צפון אירלנד כדוגמת אלכס היגינס ודניס טיילור שזכו בתואר שכזה בעבר, הפגין משחק פנומנלי בכל המפגשים וזה מה שנתן לו את להגיע לגמר.

אלן, בן ה-31 מצליח להגיע לגמר האיכותי פעם שניה בכל הקריירה שלו, בפעם האחרונה זה היה כאשר הפסיד לג'אד טראמפ באליפות UK Championship בשנת 2011.

כדי להיות הוגנים לווילסון, מצליח השחקן ״החדש״ להפתיע את עצמו שגבר על ג'אד טראמפ וחזר מפיגור שהיה נראה בלתי אפשרי ובסוף לקחת את המשחק בתוצאה 6-5. בעוד טראמפ מנסה לקחת איזה תואר ( אכזבה גדולה מטראמפ שלא מצליח לכוון את עצמו לדרך המלך בתקופה האחרונה ), מגיעים שתי שמות שלא היו אמורים להופיע בכותרות של הגמר, ומצליחים להרשים בכל פעם שצופים בהם.

אלן, יהיה כנראה האהוב ובעל ההימור הגבוהה מבין שניהם, ובעל הקהל הגדול שידחוף אותו קדימה, ובכך לנסות לשים את האכזבות האחרונות שלו במפגשים מסוג זה.

לעומת זאת ווילסון, בעל פוטנציאל מרשים שיודע להתמודד בצורה נפלאה במשחקים מסוג אלו, השקט הנפשי שלו והמשחק המסודר. במידה ויצליח הבחור הצעיר בן ה-26 לנצח את הגמר, יהיה רגע מונומנטלי בקריירה הצעירה שלו שיכול לתת לו ביטחון להיות מתחרה דומיננטי יותר בעתיד.

המנצח יזכה מלבד הגביע היוקרתי ישלשל לכיסו 200 אלף פאונד.

הסשן הראשון יתחיל בשעה 15:30 לפי שעון ישראל והסשן השני בשעה 21:00 – נשתדל לספק קישורים ישירים.

מה ההימור שלכם?

ספרו לחברים