לנצח בזמן שהיריב מכה

טעות נפוצה של שחקנים היא לחשוב שהם חסרי אונים ברגע שהם מחטיאים כדור וצריכים לשבת בצד בזמן שהיריב עולה על השולחן אבל בפועל, ניתן לא מעט פעמים לנצח במשחק מהכיסא שלך. אם אתה מאמין ביכולת שלך לנצח, זה לא משנה מה היריב עושה. אם אתה יכול להישאר רגוע וממוקד, אתה תהיה מוכן לנצח.

באותה המידה, אתה יכול לנצח את עצמך בכיסא שלך. אני רואה את השחקנים שנוטים להעניש את עצמם על הטעויות שלהם, וזה מהלך של יצירת הלך רוח שלילית שמזין את עצמו. ההמתנה לתור שלך מיותר, במקום זאת יש להישאר רגועים וממוקדים.

הנה שיטה טובה להישאר רלוונטי במשחק, אפילו ממרחק של 10 מטרים:

• כשמחטיאים מכה, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לקבל את העובדה שהחטאת את המכה, זה קורה, מכאן יש להמשיך הלאה. לא מעט פעמים ראיתי מצבים של שחקנים בכל הרמות כולל מקצוענים שהחמיצו מכה גורלית או קובעת ואז הם נכנסים למרה שחורה וכועסים על עצמם מאד; לא אחת יקבל השחקן שוב את השולחן ושוב יחטיא את המכה. למה זה קורה? השחקן לא ״משתחרר״ מההחטאה הראשונה, ממשיך לכעוס על עצמו ואז כאשר הכעס השליטה, השחקן יבחר באופציה הראשונה שהוא רואה על השולחן והיא לא תמיד האופציה הנכונה. כשעולים לשולחן אחרי החטאה כזו, יש לקחת את הזמן ולשקול את כל האפשרויות העומדות בפניך.

ההחטאה השנייה מגיעה רק מאותו המקום של הכעס, כאשר הכעס של השחקן נמצא ב הרבה חבר 'ה יהיה להחמיץ הזדמנות עטורת משחק ולכעוס על עצמם. ואם הם מקבלים את השולחן בחזרה, הם יתגעגע שוב. אם אתה מסונוור זעם, אתה כנראה תלך עם האפשרות הראשונה שאתה רואה במקום לקחת את הזמן שלך כדי לראות מה הן כל האפשרויות.

זה הזמן לנתח בשקט את סיבת ההחטאה. האם נכנסתי למכה נכון? האם נשארתי למטה בזמן המכה? האם המכה שלי הייתה יציבה וחלקה כמו תמיד?

זוהי חשיבה בונה וחיובית, וזה עוזר לדחוק את המחשבות שליליות ולא פחות חשוב מכין אותך טוב יותר לפעם הבאה שתורך יגיע לעלות על השולחן

• יש להישאר רגוע וממוקד על השולחן. אם היריב שלי מבצעה מכה קשה או יפה, קח איתך את המחשבה הבא:

"בסדר, שמח בשבילך, אבל חכה ותראה מה אני יכול לעשות כשאני מגיע לשולחן."

• תשאל את עצמך 2 שאלות

  1. כמה אני באמת רוצה לנצח את המשחק הזה?
  2. האם אני מוכן לעשות את כל מה שצריך לעשות בשביל לנצח?

אם התשובה היא היא מאד וכן, אתה מוכן לשחק נכון וטוב והכי חשוב לנצח

ספרו לחברים