By
שי איזנברג
·

כדור ישר לכיס

שחקנים רבים נוטים לפתח פחד ממכות ישרות, כאשר כדור המטרה בקו ישר לכיס (כפי שרואים בתמונה). נכון, זו מהתחלה מכה פחות פשוטה ממה שהיא ניראת, אבל הקושי האמיתי נמצא בראש של השחקן.

הרבה פעמים שחקנים משנים ו/או מוותרים על טכניקת המכה שלהם ברגע שהם מאמינים שהמכה קשה מידי

ראשית, כל השחקנים צריכים להיות מודעים לכך שאחיזת המקל שלהם נוטה להתהדק בכל פעם שהם אינם בטוחים במכה, מה שגורם למקל לסטות ימינה או שמאלה, דבר שמוריד בעשרות אחוזים את סיכויי ההטבעה.

כאשר אתם עומדים מול מכה ישרה עומדות בפנכם בעצם 3 אפשרויות.

הראשונה היא מכת עצירה (Stop Shot), השנייה משיכה והשלישית גלגול. אני כול להבטיח לכם שמכת עצירה היא המכה הנכונה ביותר במצב הזה. המכה הפחות מומלצת במצב כזה היא מכת גלגול, ואם אתם כן בוחרים ללכת אותה, שחקנים שכן יכולים לאפשר לעצמם ללכת על מכה גלגול הם שחקנים עם שליטה מעולה בלבן ובקצב הלבן:

גם שחקנים מעולים מפספסים כדורים ישרים, הרבה פעמים בגלל הרצון לצאת למכה הבאה; חלק משתמשים בסיבוב ימני או שמאלי שלא לצורך, חשוב לזכור, במיוחד במכות ישרות לחלוטין, כל סטייה ממרכז הלבן מגדילה משמעותית את סיכויי ההחטאה.

על המכה הזו יש להתאמן ולהתאמן הרבה, יש להתאמן תחילה בטווחים קצרים, אחר כך בינוניים ובסוף טווחים ארוכים.

Leave your comments